Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 1 juli 2010

Mot Avesta!

Nu ska jag packa ihop alla mina utströdda saker, för ikväll åker jag hem! Det är inte klokt vad man brer ut sig på en vecka - fast man försöker att inte låta sina saker drälla omkring...!

Idag har vi tittat på ytterligare en film om förlossning; en hemförlossning och en något så när naturlig förlossning på BB. Tänk - jag tycker att det är såå fantastiskt att se (och helst vara med... :-) på förlossningar!
Vi har också pratat om att det inte är nån idé att bara utbilda sig till Doula - det är lika bra att göra hela utbildningen så att jag blir förlossningspedagog på en gång! :D Me like!! :D

Jag skrev ju förut att Sofie inte märkt nånting av Kyäni Sunrise, och när jag frågar henne nu säger hon att hon fortfarande inte känt nånting men säger också att det är svårt att avgöra p g a den stressen hon har just nu. Dessutom är det bara 8 dagar som hon provat.
Själv märker jag att jag sover bättre (trots att jag sovit på en hårdare madrass än jag är vad jag är van vid) och jag märker också att jag klarar stress mycket bättre än vad jag gjort tidigare. Och då har jag verkligen varit super duper överstressad på senaste tiden! Faktiskt, när jag tänker efter så var det länge sen jag fick sånt där otäckt "hjärnsläpp" där jag hör vad nån säger med inte kan koppla och förstå vad det betyder! Det känns faktiskt smått fantastiskt! Hoppas verkligen det håller i sig!

Nä, nu måste jag börja packa ner mina saker!
På återseende!

Vill DU göra denna resa med mig - inte bara genom att läsa om mig här på bloggen, utan att påbörja din egen resa mot bättre hälsa och ekonomi - så tveka inte att höra av dig till mig!!
Det är tillsammans vi skapar och når våra mål!!
Välkommen i teamet!!

Anneli.

Inga kommentarer: