Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 14 juli 2010

Som av en händelse...

hade jag en klient hos mig igår som kom för en PSYCH-K-balansering för första gången! Jag har inte tagit emot klienter så värst länge, för jag ville öva mig ordentligt på kompisar innan jag gick ut offentligt.
Och övat kan man utan att överdriva säga att jag gjort!! Långt över 100 PSYCH-K-balanseringar har kompisarna fått alldeles gratis så ni kan ju tänka er att jag är populär just nu!! ;-)

Det här med att jobba hemifrån är inte alltid helt enkelt när man som jag bor mitt ute på bonnvischan! Det går knappt några bussar hit, så är man inte bilburen eller får skjuts av nån så är det svårt att komma hit!
Men jag bor så fint och jag har en alldeles egen arbetslägenhet (min "representionsvåning..." ;-) tvärs över gräsmattan från huset vi bor i, så det finns så många fördelar med att ha verksamheten här! Men att ha en lokal i stan hägrar också...! Fast med de extrakostnader som kommer med det, så lär jag nog få vänta ett tag...! Och att jobba med Kyäni kräver ingen lokal i stan - det kan man göra var som helst!! Vi får se hur det blir...!
Och apropå Kyäni: Idag fick jag in min andra lön: $55.20! Fortfarande inga stora summor, men pengar lika väl! :D

Vill DU göra denna resa med mig - inte bara genom att läsa om mig här på bloggen, utan att påbörja din egen resa mot bättre hälsa och ekonomi - så tveka inte att höra av dig till mig!!
Det är tillsammans vi skapar och når våra mål!!
Välkommen i teamet!!

Anneli.

Inga kommentarer: