Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 3 mars 2014

En spännande kväll

Ikväll har jag för första gången varit på en Seans med Terry Evans - ni vet han från TV-programmet "Det okända". Avesta Teater var fullsatt! Gissningsvis var det nånstans mellan 300 - 400 personer där för att bevista evenemanget!

Jag har ju bara sett Terry på TV förut och visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det är alltid spännande att se andra Medium när det jobbar!
210 kr per biljett kostade det, vilket var lite dyrt tycker jag, men det visade sig vara väl spenderade pengar! Terry var inte bara väldigt duktig och rent av klockren - han var en riktig entertainer också! Han fick hela publiken att nästan kikna av skratt emellanåt! :D Och en gång fick han oss även till tårar, och det var när en liten ande-pojke kom med ett meddelande till sina föräldrar som satt i publiken! ♥
Det satt även några riktiga skeptiker med i publiken och några av dem fick ta emot varsin andekontakt, och min gissning är att de inte är lika skeptiska längre! Terry sa flera saker som han aldrig någonsin hade kunnat veta eller gissa sig till! De fick nog något att fundera över..!! :D
De här två fotona på Annica (på övre bilden) och Katta (på undre bilden) när de fotade mig tog jag precis innan seansen började.
Under själva seansen fick man inte vare sig fota eller ta upp ljudinspelning så det gjorde jag såklart inte!

Nu är jag ganska trött och ska så sakteliga ta och avsluta min dag! Imorgon har vi styrelsemöte på jobbet och då vill jag vara pigg och alert!
Natti natti!

Anneli.

Inga kommentarer: