Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 7 mars 2014

Thank God it's friday

Så här...
 ... tänker jag spendera större delen av denna helg!
Jag är helt slut! Inte för att jag har jobbat hårt på något vis - inte fysiskt i alla fall, men jag har haft ganska mycket på jobbet, och jag har inte sovit så bra på grund av nackvärken jag skrev om igår.

Vanligtvis när helgen närmar sig brukar jag planera för allt jag vill och behöver göra när jag äntligen är ledig från jobbet, men alltför sällan blir mina planer satta i verket... jag brukar helt enkelt vara för trött - med dåligt samvete som följd...! :-(
Den här helgen kör jag med omvänd psykologi: OM det blir någonting gjort så är det en bonus! :P Mitt samvete jublar vid blotta tanken!! :o)

En underbar helg önskar jag alla mina bloggläsare!

Anneli.

PS. Den otroligt söta bilden är naturligtvis ärligen snodd på facebook! DS.

Inga kommentarer: