Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 28 mars 2014

Vårtecken

Idag har jag haft en välbehövligt lugn dag! Det var bara jag som skulle vara i lokalen (de andra var ute på jobb) så jag kunde välja vilken tid jag ville vara där! Självklart blev det på eftermiddagen vilket innebar en lång, skön förmiddag hemma! :D
Väl på jobbet gjorde jag något jag tänkt göra hela veckan, d v s ta kort på påskliljorna som jag först hade i en kruka utanför lokalen på den tiden då det var jag som hyrde den:
När de hade blommat ut planterade jag lökarna i buskaget utanför lokalen där de nu kommit upp för andra gången:
Bilden här ovan tog jag nu i eftermiddags.
Så här tidigt på våren har inte buskarna börjat växa till sig än så mina påskliljor syns extra väl. Och ännu mer sen när de börjar blomma! :D
Jag är glad att de verkar trivas där för jag blir så glad av att se dem! Hoppas att andra som ser dem blir det också! :D

Nu önskar jag alla mina fina bloggläsare en trevlig helg! Det ska ju bli soligt och varmt säger meteorologerna, så det är bara att njuta! ÄNTLIGEN VÅR PÅ RIKTIGT!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: