Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 11 mars 2014

I'm a muglady...

Efter mitt blogginlägg igår om min fina tékopp som jag då inte visste vad den hette, så har jag fått svar - både som kommentar här på bloggen och på facebook. Den tillhör en serie som heter Old Höganäs.
Tack vare gårdagens blogginlägg har jag fått förfrågningar om att fota alla mina koppar och muggar och lägga upp bilderna här på bloggen. Om jag orkar så gör jag det i helgen.

Igår kväll efter att jag fått veta att koppen tillhörde Old Höganäs-serien började jag bildgoogla på det - men det skulle jag aldrig ha gjort... Jag blev så s j u k t  sugen på att köpa fler såna koppar! Som om jag inte har mer än tillräckligt att dricka té och kaffe ur...!  *Suck* Det är bara att försöka stå emot, för jag får inte plats med en enda mugg eller kopp till! :P
Jag erkänner... I'm a muglady...! ;-)

Vet ni... jag är alldeles för trött för att orka skriva nåt mer ikväll! Hade vansinnigt ont i nacken inatt och väckte Janne av att jag skrek av smärta flera gånger..! :-( Så sömn är en bristvara hos mig just nu! Hoppas på en bättre natt nu den som kommer för annars vet jag inte hur jag ska orka!

Om ni vill läsa om hur jag gör egen tandkräm

eller kokos-nutella
så är det bara att gå in på min "Gröna blogg"!

Anneli.

Inga kommentarer: