Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 19 januari 2016

Sagolikt vackert

Idag har jag varit i Da House och pulat i flera timmar, och både på vägen dit och på vägen tillbaka in i vårt bostadshus tog jag några foton. Det var ju så sagolikt vackert ute med solen som lös så fint på all den vita snön!
De här korten tog jag på väg in till Da House:
Det här är förstås vår boningshus!
Från framsidan av huset.
Också på framsidan. :o)

Sen satt vår underbara katt Stark (uttalas som på engelska; staark) och nästan poserade vid en snödriva:
Och som ni ser så kunde jag inte låta bli att plåta honom! :o)

När jag var färdig i Da House och skulle gå in till vårt hus igen så tog jag några kort till:
Här kommer sista kortet för idag! Jag lovar! ;o)
Visst är den svenska vintern kall och mörk, och oftast alldeles för lång... men den kan också vara alldeles sagolikt vacker! Som idag! ♥ Tacksam ♥

Anneli.

Inga kommentarer: