Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 29 januari 2016

2 timmar och 10 minuter

Jaa...haa....? 2 timmar och 10 minuter...?? What?
Ja, jag kan riktigt höra hur ni tänker! ;o) Eller så inbillar jag mig bara...! :P Eller hoppas, kanske...!?!
Ja, det får vara hur det vill med den saken, för nu tänker jag avslöja vad jag menar med min överskrift:
2 timmar och 10 minuter - ganska exakt - tog det att färglägga denna bild:
Allt färglagt i ett svep, endast avbrutet de få sekunder det tar att föra en kopp kaffe till munnen för att ta en klunk eller två.
Den här bilden var riktigt rolig att färglägga för det var inte så himla mycket detaljer, och lite mer variation jämfört med alla de där snäckorna på uppslaget före.

Nästa bild att färglägga i min vuxenmålarbok kommer också att bli ganska lätt tror jag... naturligtvis beroende på hur mycket jag vill/orkar nörda in mig i detaljer. Så här ser den ut nu iallafall:
Om du vill så kan du klicka på bilden så blir den större.

Jag har gett upp lite på det här med stickning... högst tillfälligt i och för sig... Men det här med att antingen repa upp hela stickningen eller försöka rätta till de där två maskorna som blivit felvända ca 14 varv längre ner förtog glädjen lite grann... Men jag kommer tillbaka - det gör jag alltid!! :o)

Och det gäller även här på bloggen! :P

Anneli.

Inga kommentarer: