Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 26 juni 2016

Det var länge sen!

I några dagar nu så har jag tänkt på att jag skulle vilja prova att sticka igen, men det har inte blivit av. Ska sanningen fram så har jag inte ens varit säker på vart min stickning är nånstans - länge sen var det jag stickade (det var den 30 maj. Och det gjorde fortfarande för ont i armen minns jag)! Så jag letade på min stickning (det tog inte så lång stund) och tog ur den ur påsen jag förvarar den i.
Precis så här - fast lite mindre skrynklig - såg den ut den 31 maj (bildbevis finns HÄR), men nu ska det bli ändring på det tänkte jag! Jag provade att sticka 4 varv innan jag åt min frukost för en stund sen och det gick bra! :o) Så nu är det bara 7 varv kvar innan jag ska maska av och fästa trådarna! Det ska jag väl klara av tycker jag! Men inte idag! För jag är på väg till kompisen Helene för lite trevlig konversation och seriöst soffhäng! Det var länge sen jag var hemma hos henne, så det ska bli kul! Och jag behöver komma ur huset en stund, för stannar jag hemma kommer jag att somna i soffan! Och det vill jag inte!

Anneli.

Inga kommentarer: