Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 23 juni 2016

Vem smyger i buskarna?

Hemma hos oss är det nån som smugit runt i buskarna igår och idag...! Och den personen har smygfilmat ute på vår gräsmatta! Men istället för att polisanmäla, så lägger jag upp videorna här så ni får se dem!

Det är nämligen som så att smygfilmaren är ingen mindre än min egen älskade make; The one and only: Janne! Han gick ut på gräsmattan för att smygfilma när jag satt uppe i Adrians rum och övade på att spela trummor!
Innan ni lyssnar så måste jag förvarna er: Det låter INTE bra! Och inte bara för att jag inte är så vidare duktig på trummor än (det har ju bara gått drygt 8 veckor sen jag provade att spela trummor för första gången!). Nä, trummorna är sorgligt ostämda till råga på eländet, och jag har inte en susning om hur man stämmer trummor! Inte Adrian heller...!

På egen risk kan ni klicka på videorna och titta. Men lyssna inte så noga...! :P
Den första är från igår:
Vår huskatt Bagheera ville vara med på videon! :o)

Den andra videon är också från igår:
Den sista videon jag tänkte plåga er med är från idag:
Vår Norska Skogkattshane Stark ville vara med, och det fick han så klart! Om jag ska vara riktigt ärlig och full med självinsikt så är det ju han som är behållningen på denna video! :P

Som ni hör så behöver jag öva mycket mer, och det tänker jag göra! De må låta fördjävligt just nu, men kul som attan är det, och nån gång ska jag väl bli bättre! Övning ger färdighet sägs det ju, så jag räknar iskallt med det! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: