Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 25 juni 2016

Proppmätt!

Jag hoppas att ni hade en trevlig midsommarafton igår! Det hade jag! :o)
En kompis kom och hängde med mig och jag hade förberett lite smaskens åt oss: blåbärspaj, fruktsallad och Raw vaniljsås. Det var riktigt gott och slank ner som Guds ord i en tokig som min pappa brukade säga! ;o) Och jag hade tur som en tokig jag, för det blev tillräckligt mycket kvar av allt så att jag fick en supersmaskig frulle idag! :o) Jag åt upp allt det ni ser på bilden, och blev proppmätt! Ja, alldeles för mätt faktiskt... men det var ju så gott! Och relativt nyttigt också!
Om ni vill ha recept på nåt av det här ovan så har jag lagt ut det på min Gröna blogg. Klicka HÄR för att komma dit!

Efter maten tog jag hand om disken - både den från igår och min frukostdisk. När det var gjort vattnade jag blommorna och stupade sen i soffan nån timme! Jag var helt slut! Jag tror att det var en kombination av att det var så varmt och att jag var så himla mätt! Och så hade jag superont i fötterna efter att ha stått och diskat och var bara tvungen att lägga dem i högläge en stund!
Jag försökte att inte somna, men vet att jag slumrade till några gånger... Men det var nog väldigt välbehövligt...
Annars försöker jag att inte lägga mig på dagen eftersom min sömnrytm redan är så uppfuckad, men idag fick bli ett undantag.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, och jag ska försöka komma i säng i någotsånär tid... Jag försöker vända tillbaka dygnet till lite drägligare (läs: socialt anpassade) tider igen. Vi får se hur det går...

Anneli.

Inga kommentarer: