Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 27 maj 2012

GRATTIS ALLA MAMMOR!!

Mors dag igen alltså...!!
Som jag skrivit om tidigare här på bloggen så är min älskade make inte nåt mycket för att fira, men så mycket har jag ändå lyckats "uppfostra" honom att han innan jag vaknat imorse varit ut i trädgården och plockat en bukett Liljekonvaljer till mig! ♥
Jag ÄLSKAR Liljekonvaljer!!! De doftar så underbart gott och är så fina att titta på!! ♥

Nåt annat firande blir det inte i det Sjögrenska huset, men det känns helt OK!

Grattis på Mors Dag alla mammor där ute!!

Anneli.

Inga kommentarer: