Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 2 maj 2012

Senaste nytt från lokalen

Sitter i lokalen alldeles för mig själv. Vi har som vanligt på onsdagarna haft möte med vårt Sociala Företag. 
Idag har Malin från Coompanion varit här och gått igenom hur vi ska sköta bokföringen, eller rättare sagt hur vi ska göra med alla papper så att hon kan hjälpa oss med bokföringen..!! Det känns skönt att få hjälp av ett proffs!!
Vi har fortfarande inte hört något från kommunen angående hur de kan hjälpa oss igång, men jag har pratat med Ulf (som kommer att sätta sig i våran styrelse fr o m årsmötet den 10/5) och han ska stöta på kommunalrådet här i Avesta och berätta att vi bara får pengarna från Framtidsbanken OM kommunen godkänner det här avtalet som vi har föreslagit...! (Skrev lite om den den 26 april). Så nu är det bara att hålla tummarna!! Det kan ju inte dröja alltför länge tills vi får svar nu kan jag tycka...!!
Ser ni förresten va fint det blommar utanför lokalen nu!! Påskliljorna står i full blom och Penséerna håller också på att ta sig riktigt fint!! :D

Nu ska jag plocka ihop mina saker och åka hem till familjen!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: