Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 17 maj 2012

Jag har inte glömt...

.... jag kom bara ihåg det lite sent...!!
Vaddå, undrar ni kanske... Jo, den 11 april hade jag mitt livs första PartyLitevisning och jag lovade ju att fota min beställning och lägga ut här. Och nu äntligen gör jag det!

Ljusen doftar sååå gott och de två änglarna är så fina! Änglarna var på extrapris så då kunde jag ju inte låta bli att köpa dem!!

Imorgon ska kompisen Katta ha en PartyLitevisning hemma hos henne och planen var att jag skulle åka dit. Men jag har haft en sjusjungande huvudvärk hela dagen så vi får se hur jag mår imorgon.

Anneli.

Inga kommentarer: