Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 22 augusti 2012

Är jag galen, eller verkar det bara så?

På bloggen Harmonia hittade jag nåt riktigt kul!! I DETTA inlägg hade Maria lagt in en video från youtube som fick mig att skratta högt för mig själv!!
En Debra Silverman personifierar/agerar/karikatyrerar (kan man säga så??) personligheten för de olika astrologiska tecknen, och Maria hade lagt upp videon för Oxen efter som det är hennes tecken. Själv är jag ju vattuman så jag letade upp den videon. Jäklar i min lilla låda va jag skrattade!!! :D
HÄR kommer en länk till den videon!
Ni som känner mig: är jag verkligen så här?? :P
Alltså, jag kunde känna igen mig i ganska mycket, med det var också sånt som inte stämde över huvud taget..!! Men kul var det!! :D

Dagens tips: leta upp erat eget tecken om ni vill få skratta lite!!

Anneli.

Inga kommentarer: