Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 27 augusti 2012

Kedjereaktioner

Konstigt ibland hur olika saker/händelser startar kedjereaktioner! En väninna till mig som inte längre bor i Avesta ringde mig idag och berättade att hon sen en tid tillbaka börjat längta efter att ha hund igen. Vidare berättade hon att hon hade "råkat" snubbla in på min blogg, sett att lilla Bolla inte ska vara kvar hos oss och känt att Bolla kunde vara hunden för henne. Jag gav henne telefonnumret till Bollas ägare och hon ringde upp henne för att prata om möjligheten att få köpa Bolla. Ingenting är bestämt än men chansen är stor att Bolla kommer att hamna hos min väninna! :P
Så hade jag inte skrivit om Bolla och att hon inte ska vara kvar hos oss, och lagt ut en bild på henne så att min väninna fick se hur söt hon är, och hade inte min väninna börjat längta efter hund och råkat läsa min blogg just nu så hade inget av det här hänt!
Ja... det har ju egentligen inte hänt så mycket än, men möjligheten finns ju att Bollas nya hem blir hos min väninna! För mig skulle det kännas skönt att veta att Bolla får ett bra hem och att jag kan komma och hälsa på! Men beslutet är inte mitt så jag får nöja mig med att hålla tummarna! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: