Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 15 augusti 2012

En stor stark, en liten bus & en mini söt!

Vilken helt fantastisk dag jag har haft!! :D
ALLA min 5 underbara ungar har varit hemma samtidigt!! Mmmmm...!! Jag har verkligen njutit för fulla muggar!!
Nu har de två äldsta åkt tillbaka hem till Stockholm, men Ylvali stannar några dagar till. :D

Jag har 6 foton att visa er idag. Alla tagna idag. Det första kortet är på en del av min lunch:
Janne kom in med denna roliga och goda morot, och det var jag som fick äran att äta upp den!! Men innan den hamnade i min mage så videofilmade jag den faktiskt! Jag tar och lägger ut den här också!! :P
Sen så fyller ju faktiskt min näst yngste 18 år idag, och här kommer ett kort på honom:
Jag fattar inte att Martin blivit myndig redan!! Med risk för att låta som en gammal mormor så säger jag att det är inte klokt va fort tiden går!! :P

Vi satt ute på gräsmattan och fikade och nån råkade ställa ner sitt fat på marken... Gissa vem som var där på fem röda...!?! :P
Så hon fick lite hundsmaskens istället, och det var väääldigt uppskattat!! :D
Bäst vi satt där och fikade så kom den här lilla sötnosen hoppande:
En liiiten, supersöt groda!! 
Jag gillar grodor!! Särskilt såna här små!! :D
Är det nån som vet om det är en bebisgroda eller om det finns en grodsort som är så här liten?? Det vore roligt att veta..!!

Ja, det var allt för idag!! Välkommen tillbaka hit till min blogg för att följa mina "äventyr" i stort och i smått!!

Anneli.

Inga kommentarer: