Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 7 augusti 2012

Nya auragrafer

På min Andliga och Mediala utvecklingscirkel idag målade vi auragrafer! :D Ja, alla gjorde inte det..! Janne t ex ville av nån anledning inte måla, så han tolkade Tarotkort åt oss andra istället, och det var det ju ingen som blev ledsen för!!

Här ska ni få ett smakprov på våra alster:




Om det nu var nån som missade att ordet auragrafer i detta blogginläggs första mening är en länk så talar jag om det nu!! Klickar ni på länken så kommer ni till ett blogginlägg jag gjorde för si så där en 18 månader sen där jag visar auragraferna som hänger på väggarna i min lokal, och förklarar vad det är för nåt. Om ni undrar alltså...!! :D

Imorgon ska jag följa med Nettan hem till min tvillingsyrra Rosali, för Nettan ska ha en PartyLite-visning hos henne!! Bolla ska förstås också följa med, så Rosali får träffa henne. Det ska bli kul!
Men nu är det natti natti-dags!! Bara en snabbis ut på facebook först...!! :P

Anneli.

Inga kommentarer: