Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 1 augusti 2012

Bolla och Bagheera

Idag lyckades jag filma när Bolla fick ett "spatt-ryck" och försökte få fart på Bagheera the Black Cat! :P
Det är första gången jag lägger ut en video på bloggen! Med andra ord: PREMIÄR!! :P

Anneli.

4 kommentarer:

tantista sa...

Grattis till biografinvigningen! Vad tydligt det märks här att katter och hundar inte riktigt talar samma språk... Kul att se dom!

Anneli Sjögren sa...

Tack!! Du hade väl poppat poppcorn?!? ;-)
Ja, det har vi också konstaterat här hemma!! Katter och hundar har VERKLIGEN inte samma språk!!
Inte undra på att det tar tid att få dem att acceptera varandra!!

Helene sa...

De va ena trökig katt...tyckte nog hunden först :)) Pysen började morra här och försökte förstå varifrån det välbekanta skallet kom... Gullig är hon busa Bolla :))

Anneli Sjögren sa...

Haha!! Ja, supertråkig!! Men lite fart blev det allt på honom till slut!! :P Skam den som ger sig tänkte nog Bolla!! :P
Ja, visst är hon söööt!! ♥ Stackars Pysen måste verkligen ha undrat...!!