Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 19 september 2012

En produktiv dag

Idag har jag gjort det jag tänkt göra jättelänge: Bakat!
Jag har bakat
och så har jag bakat
Recepten finns förstås på min matblogg: http://lchfveggiestyle.blogspot.se/

En av anledningarna till att jag äntligen fick tummen ur..... var att nu i helgen ska kompisen Katta ha Healingkurs i lokalen och jag vill helt enkelt vara säker på att det finns nånting som jag kan äta! :D

Den här Healingkursen blir Kattas första som hon håller, och den är bara för kompisar! Ja, nånstans måste man ju börja...!! För Healing har hon hållit på med i många år!! Det har förallandel jag också gjort (gick min första kurs i januari -93!), men man kan nästan inte gå på för många kurser - det är sååå himla underbart!!

Men innan det är dags för helg och Healingkurs så ska vi ha ett "strategimöte" imorgon, vi i Södra Dalarnas Serviceteam! Vi har nämligen fått besked att kommunen ska ha möte nu den 25/9 och bestämma om de ska köpa tjänster av oss!! OM de säger Ja - vilket vi hoppas och tror - så behöver vi ha en handlingsplan - vad och i vilken ordning allt ska göras - så vi kan komma igång så fort och smidigt som möjligt!
Ja, nu blir det spännande!! Håll tummarna är ni snälla!!

Anneli.

Inga kommentarer: