Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 20 september 2012

Trött och tom i huvudet!

Nu har vi - Södra Dalarnas Serviceteam - haft mötet jag skrev om igår. Som titeln på det här inlägget berättar så är jag jättetrött och orkar inte berätta alltför ingående, men om jag säger "ketchupeffekten" så tror jag att ni förstår! Först händer "ingenting" och sen händer "ingenting" och sen kommer allt på en gång! Det är ungefär så det ser ut för oss nu!
Det är spännande tider och det känns som att vi är så nära nu att vi nästan kan ta på det! Nu ska vi snart kontakta bl a Skatteverket för att registrera oss som arbetsgivare, ringa facket och fixa företagsförsäkring. Men vi väntar väl till vi fått definitiva besked från Kommunen efter deras möte på tisdag...! Det känns väldigt hoppfullt just nu! :D

Efter mötet stannade jag kvar i lokalen för att städa lite inför Healingkursen, men jag glömde att vattna blommorna...!! Men de klarar sig nog tills imorgon då jag åker dit för att sova över där! Jag har så svårt att komma upp på morgnarna så det känns skönast att vakna på plats! Och jag ser sååå mycket fram emot Healingkursen! Bara en dag kvar nu!! :D

Anneli.

2 kommentarer:

Här sa...

Man uppskattar vanligtvis inte försäkringar förrän man verkligen behöver dem, man kan få rabatt om man teckna försäkring online.

Anneli Sjögren sa...

Ja, försäkringar kan vara bra att ha!! Ska kolla in din länk.