Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 10 november 2013

Söndagsmys med Adrian

Äntligen fick jag tummen ur och bakade!! Och gott blev det!
Först bakade jag LCHF/glutenfria tékakor och sen LCHF/glutenfria kryddknäckebröd.

Adrian fick också lite baklust och gjorde en kladdkaka alldeles själv (förutom att jag smorde och bröade formen):
 Mmmmm.. mums va gott det blev!
Efter middagen åt Adrian och jag varsin bit med en kopp té, och resten av kladdkakan skar jag upp i bitar och la in i frysen. Förutom en bit... Den ska Adrian få imorgon. Men jag ska fasta! :D

Nu blir resten av kvällen i TV-soffan med Janne och Adrian. Och så blir det lite facebook förstås..!! :P
Mors!

Anneli.

Inga kommentarer: