Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 25 februari 2016

En annan del av Köping

Kommer ni ihåg korten jag la ut från mitt födelsedagskalas förrförra lördagen? Jag visade ju bland annat ett foto på presentkortet jag fick. Nu är det dags att "inkassera" en av de saker som presentkortet gällde!
Om ni klickar på bilden så blir den större och lättare att läsa. Titta vad som står längst ner. Det står "EN STORSEANS"! Och idag är det dags! Kompisen Katta och jag + några kompisar till, åket snart till Köping (nä... en annan del av Köping...!) (Sorry! Kunde inte låta bli att skoja lite..!) för att vara med på en seans med ett för oss okänt Engelskt Medium: Chris Drew. Det ska bli jättespännande! Med största sannolikhet kommer jag att berätta här på bloggen om kvällen och vad jag tyckte! Men inte idag! Jag kommer förmodligen inte hem förrän mitt i natten, och då orkar jag inte skriva! :P

Men vet ni, här har jag inte tid att sitta och häcka! Nu ska jag göra mig i ordning och se till att komma iväg!

Ha en bra dag alla bloggläsare! Det ska iallafall jag ha! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: