Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 19 februari 2016

Life is good

Ååååååh va glad jag är för mitt nya databord som jag skrev om, och visade er igår! :o) Min första tanke när jag vaknade i förmiddags var på databordet, och jag längtade efter att få sätta mig vid datorn! :P
När jag skrev blogginlägget igår glömde jag bort att berätta att det finns ytterligare en fördel med det här bordet! Och det är en fördel som man kanske inte riktigt kan förstå hur himla bra den är om man inte såg hur det såg ut när min laptop stod på vardagsrumsbordet. Den fördel jag talar om ser ni längst ner till höger på bilden.
Vänta lite så ska jag fixa en närbild:
Ser ni metallställningen under bordet? Den är säkert tänkt att ha telefonkataloger eller nåt på, men hos mig är den som gjord för att ha mitt head set på! Så nu slipper jag den långa sladden ringlande över halva bordet som jag hade förut, och det är en STOR förbättring! :o)
Och som ni ser så är min ständige följeslagare; tékoppen på plats bredvid musmattan - precis som det ska vara! Life is good! ♥ Och så är det fredag! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: