Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 9 februari 2011

Ännu en härlig dag!

Den 9 februari går mot sitt slut. Det har varit en härligt solig dag här i Avesta! :D

Jag vet inte riktigt vad det är, men det är tredje dagen idag som jag har gått omkring med ett förnöjsamt leende på läpparna...!
Att jag gjorde det dagen före och på min födelsedag kan jag förstå, men idag har ju livet återgått till det "normala". Ändå har jag nån slags lyckokänsla inombords! Det är härligt!!
Två dygn nu har hjärtat hållt sig lugnt - även på natten, vilket är ovanlig! Det kanske är en bidragande orsak?

Apropå natt - jag sov ju över i lokalen natten till idag. :D Satte mobilen på ringning kl 8.00, och kl 9.00 var jag på Socialt företagandekursen. När den var slut för idag åkte jag tillbaka till lokalen och lagade mig lite lunch, diskade och städade det som var kvar från festen igår och blev klar lagom till yngste sonen kom från skolan. Han tycker att det är så roligt att gå dit istället för att ta bussen hem! Speciellt idag då det fanns lite smaskens kvar från igår som han fick äta upp till mellanmål!! :D På väg hem sen så plockade vi upp storebror från sin skola och sen poppade vi järnet i bilen på vägen hem! Den HÄR är en av våra gemensamma favoriter som vi spelade i bilen idag! :D
Tänk, av mina fem barn så är fyra hårdrockare!! Det är bara Linnéa som INTE är det! Tja, man kan ju inte lyckas med alla...!! ;-) (Skoja bara...!!! ;-)

Nä, nu är det dags att krypa ner i sängen!! Jag är så trött så jag kommer kunna somna ovaggad!!

Anneli.

Inga kommentarer: