Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 13 februari 2011

K som i Klinta och Kanel

Idag har det varit en lugn, slö söndag - som gjord för att mysa med familjen och levande ljus! Det här ljuset är ett av dem jag vann i tävlingen som fina Vera på bloggen Ekomuffin hade för ett tag sen! Tänk vilken stämningshöjare det är att tända levande ljus och så mycket bättre också när ljuset är ekologisk och doftar ljuvligt!! :D
Ljuset är från Klinta! Klicka HÄR så kommer du dit!!

Nu ska jag hänga tvätt innan jag kryper till kojs!! :D

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt Anneli! Jag håller med dig - visst är det extra mysigt när man vet att det är ekologiska ljus. Hoppas du har en fin alla hjärtans dag, raring! Lots of Love.

Anneli Sjögren sa...

Lots of love tillbaka, Vera!!
Ja, jag har haft en riktigt mysig dag! Först med min man och sen med goda vänner!! :D
Nu sover jag över i lokalen igen - det är som mitt andra hem nu!! :D