Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 23 februari 2011

Såå kallt att...

... bilen vägrade att starta imorse!! Ringde runt till de andra kursdeltagarna och det visade sig att fler än jag hade problem med att komma idag, så vi ställde in kursen. Men när jag ändå var uppe och vaken så bestämde jag mig för att skriva ner förslag till stagar själv, vilket jag också gjorde! :D Kände mig riktigt nöjd och duktig när jag var klar och hade mailat dem till vår kursledare Bengt! :D Det tog faktiskt ett par timmars fokuserat arbete!!
Efter det har jag suttit vid datorn HELA dagen!! Jag har kollat mail, läst några bloggar och suttit på facebook - så nu går ögonen snart i kors!!
Tur att mina underbara pojkar lagade middag idag så jag bara behövde sätta mig vid dukat bord! De hade gjort Tex Mex och det var såå gott!! Duktiga grabbar jag har - de är bara 11 och 16 år!!
Men nu ska jag ta och runda av min kväll!! Ha en riktigt god natt allihop!!

Anneli.

Inga kommentarer: