Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 8 februari 2011

Födelsedag!

Klockan är så där en 8 minuter över midnatt vilket betyder att det är min födelsedag!! :D
Jag gillar att fylla år, och jag bryr mig inte det minsta om att jag blir äldre!! Ålder är bara en siffra!! Eller två...!! Eller kanske tre om man får leva riktigt länge!!
Jag har låååångt kvar till tresiffrigt!! Som tur är, för jag har så himla mycket som jag vill göra!!

Idag - eller rättare sagt igår - så smygstartade jag födelsedagsfirandet med att träffa tre kompisar i lokalen. Katta kan tyvärr inte komma ikväll när det "riktiga" kalajset är så därför blev det så!! Jag fick en jättefin lykta som ska få stå/hänga utanför dörren till lokalen när det är nåt evenemang på gång, och kompisen Paula hade ritat av en bild på mig och ramat in! Jag har tagit kort på det, men sitter inte vid min dator nu så foton från både det och det "riktiga" kalaset kommer senare - kanske redan ikväll eller imorgon!

Ja, det är väl bäst att jag ser till att få min skönhetssömn så jag ser lite presentabel ut när gästerna kommer!! ;-) Natti natti!! :D

Anneli.

4 kommentarer:

tantista sa...

,,,,,,,,,,,,,,HHHHHH,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,HHHHHHHHHHH,,,,,,,,,
,,,,,,HHHHHHHHHHHHHHH,,,,,
,,,,HHH,,,HHHHHHHHHHHH,,,,
,,,HH,,,,HHHHHHHHHHHHHH,,
,HH,,,,HHHHHHHHHHHHHHHHH
,HH,,,,HHHHHHHHHHHHHHHHH
HHH,,,HHHHHHHHHHHHHHHHH
HHH,,,HHHHHHHHHHHHHHHHH
HHH,,,HHHHHHHHHHHHHHHHH
,HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
,,HHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
,,,HHHHHHHHHHHHHHHHHH,,,
,,,,,HHHHHHHHHHHHHHHH,,,,
,,,,,,,HHHHHHHHHHHHH,,,,,,,
,,,,,,,,,,,HHHHHHHHH,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,H,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,!!HAPPY BIRTHDAY!!,,,,,,

kusin Peter sa...

Hej,,

Grattis till öppnandet av lokalen...
jag följer framstegen med spänning.
Och grattis till att du fyller år också...feståss.

Maria sa...

GRATTIS, HURRA HURRA!
Hoppad du har en fin födelsedag!
Kram

Anneli Sjögren sa...

Tack alla!! Jag har haft en super duper-härlig födelsedag och är såå nöjd!! Nu är jag jättetrött och ska straxt stupa isäng!! I lokalen!! :D Life is good!! :D