Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 5 februari 2011

Lördagsmys

Under pågående Schlagerfestival får jag för mig att börja skriva på ett blogginlägg...! Kikar med ena ögat på TV:n lite då och då, och öronen är ju i alla fall helt fungerande!! ;-)

Igår var jag i lokalen nästan hela dagen! Först var det ju återträffen med Grön Rehab som jag berättade om i förra inlägget, och sen kom kompisen Nettan och hjälpte mig att städa. När vi var klara med det så fikade vi och lekte med mina nya UNDERBARA Tarotkort! :D

Idag har jag faktiskt mest slöat! Tog en rejäl sovmorgon och åkte sen och handlade med min kära make. Hade tänkt att baka, men telefonen ringde och jag "råkade" fastna i inte bara det samtalet utan några till...! Ja ja... jag får baka imorgon istället!! Huvudsaken att det blir färdigt till på tisdag, för då fyller jag år!! :D

Nu ska jag koka mig en stor kopp té och ta en bit Brieost till!! Nu blir det lördagsmys framför TV:n med mannen i mitt liv. Livet kunde vara betydligt sämre!! ;-)

Anneli.

2 kommentarer:

Estela sa...

Tack, för att du alltid kikar in på bloggen. Under januari och decmeber var jätte sjuk, men nu hoppas jag kunna uppdaterna när det går.
Ha en trevlig söndag.
Kram

Anneli Sjögren sa...

Tack själv Estela och välkommen till min blogg!!
Usch då!! Det låter jobbigt att vara sjuk så länge! Hoppas verkligen du är på banan och på benen igen!!
Ja, söndagen har ju just tagit slut, så jag får väl önska dig en trevlig vecka istället!! :D KRAM!!