Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 15 februari 2011

Mitt-i-natten-snabbis!

Men HALLÅ!!! Vad tror ni att jag ska skriva om??? ;-) *Fniss*

Så här är det: Jag sitter i lokalen. Klockan har just passerat 1.00 på natten och jag ska sova kvar här.
Ensam!
Jag är trött och ska straxt hoppa i säng. Ville bara skriva ner dagens... eller gårdagens rättare sagt vikt- och mätuppdatering. Ingen upplyftande läsning, men det kunde vara värre...!
OK! Här kommer det: Vikten: upp 3 hg. Midjemåttet: Ingen mätbar förändring. *Stor suck*

Varför ska jag sova i lokalen undrar ni kanske. Jo, för att jag har haft några kompisar över på lite fika med nybakta kladdkakor med vispgrädde. Vi har lekt med Tarotkort och planerat aktiviteter som vi vill ha här i lokalen. Och så blev klockan mycket och jag ville diska upp efter oss innan jag tänkte åka hem, men mitt i disken beslutade jag mig för att stanna kvar inatt! :D
På den vägen är det!!

Hoppas ni har haft en trevlig alla hjärtans dag!!
Natti natti!!

Anneli.

Inga kommentarer: