Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 22 februari 2011

Stadgar

Imorgon är det Socialt företagarkurs igen och då ska vi försöka skriva klart stadgarna!
Nuför tiden kan vår kursledare bara vara med varannan gång och imorgon kommer han inte. Men jag ska vara kursledare när inte Bengt som han heter är där!! Det fick jag veta igår när vi hade en extrainsatt kursdag! Jag blev faktiskt inte ens tillfrågad - bara ställd inför faktum!! :D Men jag har inget emot det, jag tar det som en komplimang!! Och i ärlighetens namn så är jag den som har mest erfarenhet av föreningar och styrelsearbete - jag höll på mycket inom Frisksportarna och Hälsofrämjandet när jag var ung och vacker (nu är jag bara vacker... ;-)!

Så nu är det dags att krypa till kojs och få lite skönhetssömn så jag är alert imorgon bitti!! :D (Som den uppmärksamme kanske tänkte på så skrev jag inte "pigg och alert", för pigg är jag aldrig...! Men man kan åtminstone göra sitt bästa! :D )

Ha en härligt underbar dag imorgon allihopa!!

Anneli.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilken kämpe du är om du aldrig är pigg. Jag vet ju hur trist det är att inte ha den energi man vill, men din inställning och allt du trots allt tar dig för... det är imponerande! Kram på dig

Anneli Sjögren sa...

Tack Maria!! Ja, det är förbaskat träligt att vara så trött hela tiden!! Det "värsta" är att jag är så van vid det att när jag nån gång känner att jag är lite mindre trött så tycker jag att jag är riktigt pigg!! Men jag märker ju på orken att det inte är så...! :-(
Men ger upp - det ligger inte för mig!!

*Ska ni fånga mig så får ni döda mig först* Sagt till alla Negodiler som tycker att det inte är nån idé! ;-)