Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 26 februari 2011

Nya planer

Igår orkade jag inte skriva nåt inlägg. Jag har varit väldigt trött och hjärtat har inte varit sitt allra bästa...! I två dagar har jag bara tagit en halv tablett av min medicin och kan inte påstå att jag märkt just nån skillnad - hjärtat mådde inte så bra innan heller, så jag fortsätter väl med en halv tablett.
På torsdag ska jag upp till Cardiologen i Falun. Vi får väl se vad det ger...!

Kommer ni ihåg att jag skrev nån gång före jul att jag ringt till en "klok gubbe"?? Här är en länk till det inlägget:
http://anneli-in-da-house.blogspot.com/2010/12/hopplos.html
Där skrev jag ju att han rekommenderat några homeopatiska medel till mig, och nu ÄNTLIGEN har jag via en vän fått tag på dem! Men jag ska vänta med att börja ta dem till efter jag varit hos cardiologen! Och självklart kommer jag skriva hur det går här på bloggen!

Vad är det för nya planer jag har då??
Jo: när jag var på seansen i torsdags så pratade jag med Mediumet Pat om att hon kunde komma hit till Avesta och ha både seans och privatsittningar och en helgkurs i min lokal och det ville hon gärna! Hon ska eventuellt tillbaka till Sverige i augusti, och då skulle hon kunna komma hit!! :D Hoppas, hoppas!!

Fortsättning följer!! Som vanligt!! :D

Anneli.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får hjärtat skärpa till sig, aningen. Det behöver inte ha så bråttom! Vad spännande det låter med mediumet, och om hon kan komma till din lokal! Kram, karma och kärlek

Anneli Sjögren sa...

Hej Vera och tack för din kommentar!
Håller med dig om hjärtat, men idag har det varit väldigt "fladdrigt" och jobbigt...! Inte kul alls!! Får nog ta en hel tablett ikväll...! Suck!!
Jag hoppas verkligen att det Engelska Mediumet Pat Campbell kan komma till lokalen!! Det vore helt grymt roligt!!!
KRAM, KRAM Och KÄRLEK!! :D

E. sa...

SVAR: KUL att du också gillar gamla grejer!! Det är ljuvligt:-) Ramarna är verkligen ett fynd!

Hoppas allt går bra i veckan med hjärta och läkare och homeopat-medicin:-)

*VÄRME*
/E.

Anneli Sjögren sa...

Tack E!! Ja, jag hoppas verkligen att de alternativa medicinerna hjälper!! Enligt den "kloka gubben" skulle de även hjälpa mig med vikten - det ser jag verkligen fram emot, eftersom det går åt fel håll med det nu....! *Suck*