Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 20 april 2012

Jag går efter...

... som en gammal klocka..!! Hinner inte med... orkar inte med...!! Har hur många olästa mail som helst, och hur många olästa bloggposter som helst från mina favoritbloggar!! *Suck* Jag avskyr när jag kommer efter på det här viset, men just nu är det inte så mycket att göra åt!
Att jag ligger efter så dant beror inte bara på att jag är så trött, utan också för att jag håller på att hjälpa en kompis att göra reklam för hennes föredrag om Självmord som hon ska ha i lokalen på torsdag!
Helene som hon heter var med i senaste numret av Avestas Annonsblad och här ska ni få en länk till det:
http://np.netpublicator.com/netpublication/n07677742 Bläddra fram till sidorna 8-9 så har ni själva artikeln där.
Och här får ni en länk till Aurora Helhetshälsas hemsida där det finns mer information:
Befinner ni er i Avestatrakten tycker jag att ni ska komma och lyssna på föredraget!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se till att komma isäng!!

Anneli.

Inga kommentarer: