Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 11 april 2012

PartyLite

Nu ikväll har jag för första gången i mitt liv haft en PartyLite-visning!!
Ojojojojoj va mycket fina grejer de har!!! Skulle lätt kunna ruinera mig på deras (doft)ljus och vackra ljusstakar och andra tillbehör!!
Men ikväll höll jag i plånboken ganska så hårt!! Köpte bara ett set med ljus som var på extrapris!! :D Jag ska försöka komma ihåg att fota grejerna sen när de kommer och lägga ut här på bloggen! Men det kommer att dröja ett par veckor.

Kompisen Nettan ska börja sälja PartyLite hon också, så chansen att jag ruinerar mig kommer att bli överhängande...!! :P Hihihihihi...!!! ;-)

Nu är jag så trött så jag ser dubbelt, så mer än så här skriver jag inte ikväll!!
Zzzzzzzzzz......nark!!

Anneli.

1 kommentar:

Anneli Sjögren sa...

Tack ska du ha Josef!! :D
Det är så sant som det är sagt!!