Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 28 april 2012

Vår på gång

Efter gårdagens lite tyngre ämne så kommer det idag något betydligt lättsammare!!
Att våren redan kommit en bit på väg har väl ingen av er missat, men här kommer det lite bildbevis:
Den 25 mars tog jag ovanstående bild på häggen utanför vårt köksfönster, och idag ser samma hägg ut så här:
Lite skillnad va!?! :D
Härligt med vår!! Lite mer sol och värme nu bara så!! Våren är nog min favoritårstid tror jag!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: