Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 16 april 2012

Zzzzzzzz....nark...

Idag har jag suttit i telefonen mest hela dagen - ända tills det var dags att åka till Falun!!

Igår skrev jag en lång lista på samtal jag skulle försöka beta av idag, men jag orkade och hann inte ens hälften! Bl a skulle jag ringa till min hjärtläkare igen eftersom han aldrig ringde tillbaka efter jag försökte få tag på honom för så där en 1½ vecka sen..! Men jag hann inte så långt som till hans namn på min lista förrän han ringde upp!! :D
Jag förklarade hur jag mådde och hur jag upplevde den nu mer inte så nya kombon av mediciner och han lät lite bekymrad! Men vi kom fram till att jag skulle återgå till "bara" en tablett (istället för två) av den ena medicinen för att se om jag åtminstone blev lite mindre trött...!! Som det är nu går det inte att leva...! Jag kan inte med ord beskriva hur fruktansvärt trött jag är och hur det påverkar mitt liv!! Bl a slår det sig på minnet, jag tappar ord och kan ibland inte koppla vad folk säger till mig...!! Riktigt jobbigt!!
Extra jobbigt eftersom det är så mycket som hänger på mig vad gäller att starta upp vårt Sociala företag..!!

Fram på eftermiddagen var det dags att åka in till stan och hämta upp Katta och Nettan och sen köra till Falun. Där träffade vi några från Handledarutbildningen och meningen var att vi skulle träna på att coacha varandra, men det blev inte så mycket av med det...!! Istället vart det mycket snack om de svårigheter som ofta uppstår när man ska starta upp ett Socialt företag och hur man kan lösa dem! Det var väl bra det också för allan del...!! :P

Nu sitter jag här i soffan och är så trött så jag vet inte hur jag ska orka gå och lägga mig... men på nåt sätt ska det väl gå!! :D

Anneli.

2 kommentarer:

tantista sa...

Bamsekramar... xXxXxXxXx Jag vill ha ett trollspö att svinga över ditt fina hjärta så att det säger PING! och tar ett skutt, i glädje och energi!

Anneli Sjögren sa...

Tack tantista!! ♥ Det vill jag också!!
Bamsekramar till dig också!!! ♥