Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 28 oktober 2010

JAAAAAAAAAA!!

Men först: NEEEEEEEEEEJ!!

Vadan detta undrar ni säkert...!
Jo, Nej:et är för natten till idag! Igår var jag ju som ni säkert förstår totalslut och övertrött, men tror ni jag kunde sova?? Nix!! Hjärtat slog nog inte ett enda normalt slag på hela natten (fast jag ökade dosen på medicinen med ytterligare en tablett i måndags), och jag frös som bara den trots sockor på fötterna!! Vid 05.00-tiden var jag helt färdig och skitförbannad på sömnlösheten och frysandet så jag tog mig motvilligt ur sängen för att hämta en filt och efter det somnade jag äntligen och sov i ca 4 timmar innan jag klev upp. *Suck* Känner mig inte som världens fräschaste idag...!!

MEN: Jag känner mig pirrigt glad i alla fall!! JAAAA:et i titeln betyder nämligen: JA, JAG FICK LOKALEN!!! :D Till väldigt bra villkor dessutom!!
* Human hyra!
* Bara 3 månaders uppsägningstid!
* 3 månader hyresfritt!! (Jan, febr, mars)
* Tillgång till lokalen redan från 1: december!
Då har jag lovat att fixa upp lokalen själv (spackla och måla) och ställa dit en spis och en kyl/frys som jag självklart får ta med mig den dag jag inte hyr där längre!!
HURRAAAAAAA!!!!! :D
Men det kommer att innebära en massa jobb!! Tur att Janne (mannen i mitt liv) och några kompisar lovat att hjälpa till!! :D

Efter Nyår får jag väl döpa om den här bloggen till Anneli In Da New House! ;-)

Anneli - soon in da new house!

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! Jag är så glad för din skull!! :D Du kommer att fixa det här galant!

Maria sa...

ÅH GRATTIS GRATTIS!!!! Superkul!!! :D

Anonym sa...

ÅH, Grattis Anneli! Vad spännande! Oj, vad kul det ska bli att följa din resa! Stor Kram

tantista sa...

¸.✫¨´`'*°☆.
( woo-hoo! :)
`❥•♪♫¸¸.☆ ♥ ♥ ♥

Jag tar rummet med eftermiddagssol, tack. Ljusblåa tapeter blir bra, och så en riktigt skön stol där jag kan sitta och... eh... lägga tarot... eller nåt. Plus förstås att vi får bogsera hela konkarongen hit till Stockholm;-) ...eller...?

(✿◠‿◠)*.:。✿•.Grattis Anneli!¸.•*´¨`*•.¸¸.•


Jag fattar knappt vad som håller på att hända - och det gör väl inte du heller, ha ha! Det är fantastiskt och det kommer att bli hur bra som helst!

Anneli Sjögren sa...

Tack allihopa!! Ja, det känns smått fantastiskt - men lite overkligt!! Jag har såå mycket jag vill och kommer att kunna göra därborta!! Bara folk vill komma på mina kurser och cirklar och sånt! Det är ju liksom det det hänger på - att folk kommer dit!!
Allt det som jag kan kontrollera är jag inte ett dugg nervös för - men jag har noll och ingen kontroll över andra människor och deras val!!! Men det är ju precis som det ska, och en av fördelarna med detta är att jag verkligen får öva mig på att ha tillit och släppa på kontrollen!! Tänk vad jag ska växa som människa tack vare detta!! :D Va' BRA jag ska bli!! ;-)
tantista; du har som vanligt helt rätt (man skulle nästan kunna misstänka att du känner mig väl...!! ;-), men jag tror nog inte jag riktigt fattar vad som håller på att hända!! Det är lite fritt fall-känsla över det hela...!!
F ö är det väl lättare att bogsera dig hit istället för att bogsera lokalen till Stockholm!! Skulle vi parkera lokalen på gatan utanför ditt hus då, eller hur hade du tänkt??? ;-)
Rum med eftermiddagssol tror jag inte går att ordna...! Misstänker att det är morgon/förmiddagssol där! Har bara fönster åt två håll...! Ni får gärna komma på invigningsfesten sen när allt är klart!! :D

Anonym sa...

GRATTIS! =D jättekul!

Anneli Sjögren sa...

Ja, visst är det Artemis!! :D Och spännande så in i vassen!!!