Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 1 oktober 2010

Nu får det vara slut på nattsuddandet...

... för inatt!!
Jag ville bara slänga iväg ett snabbt meddelande till er om att jag åker bort över helgen och tar inte med mig min dator. Jag ska åka till min kompis i Eskilstuna och hälsa på och återkommer på söndag kväll.
Pojkarna och katterna lämnar jag hemma - det är tur att de är självgående, så att jag kan vara borta utan att oroa mig!!

På återseende efter helgen! Ha det så bra allihop!!

Anneli.

8 kommentarer:

Maria sa...

Tack för tipset, det ska jag verkligen testa om det behövs. Ja, healing är underbart, häftigt att kunna ge också!
Kram

Anneli Sjögren sa...

Anytime!! :D Hoppas du mår bättre nu!!

Anonym sa...

Antony upptäcktes av Lou Reed som jag tror du vet vem det är? antony fick gå upp och sjunga duett med Lou i "a perfect day" 2005 och har nu gett ut några skivor.

http://www.youtube.com/watch?v=o804Nw85xmE&feature=related

Jaa, vi är kriminella iditer.. :) Hoppas du haft en fin helg. Kram

Spökbloggaren sa...

Hoppas du haft det bra i helgen! :-)
Apropå copy/paste så tog jag bort den funktionen eftersom jag upptäckte att det var ett par som körde samma kommentarer över allt (reklam för egna bloggar t ex).

Spökbloggaren sa...

PS: Hittade inte kommentaren som du skrivit till mig här...

Anneli Sjögren sa...

Vera: Har kollat in länken och klickade mig vidare och lyssnade på fler låtar. Du, han HAR verkligen en guldstrupe!!! Shit!!
Ha, ha!! Kriminella kanske vi är - men inte idioter!! :D Det gäller att vara "kriminell" på rätt sätt!!! Och det ÄR vi!!! :D
Fin helg hade jag också!! Det är skönt att komma hemifrån lite ibland!!

Eva: Då förstår jag att du tog bort copy/paste-funktionen!! Trist när människor bara utnyttjar en!!
Konstigt att du inte kan hitta min kommentar...! Och nu kommer jag varken ihåg vart jag skrev den eller vad jag skrev!!
Men du: Jag skriver alltid svar på kommentarerna här på min blogg, så om du prenumererar på kommentarer så kommer de till din mail!! :D Då missar du inget!!

Lena sa...

Vad mysigt att åka iväg några dagar. Det brukar alltid pigga upp mig. Har slötittat framför tv'n ikväll. Borde hoppa i säng snart.

Anneli Sjögren sa...

Hej Lena!! Här har du en till som borde gå och lägga sig!! För länge sen...!!
Ja, det var väldigt trevligt att få åka bort en helg!! Jag är så supersocial, och det är inte min man!! Milt uttryckt...!! Jag behöver en helg i goda vänners lag lite då och då för att "överleva"!!