Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 5 december 2011

Klokord och en jobbig dag...

Ovanstående klokord av C. S. Lewis - en av mina favoritförfattare! Jag älskar hans böcker om landet Narnia!!
Och som Medium kan jag inte annat än hålla med i hans påstående!

Som titeln till dagens blogginlägg avslöjar så har jag en jobbig dag idag...! Som om det inte räckte med att mitt hjärta inte mår bra (har ont i hjärtat och ett tryck över bröstet...! Jag får så här ibland och nu har det hållit på i två dagar..!) så har det hänt en sak som ligger bortom min kontroll, men drabbat mig som ett knytnävsslag i magen...!
Det är tur att jag har en övertygelse om att allting som sker har en mening och att i slutänden har man blivit en klokare, bättre människa, men just nu känns det skitjobbigt!
Tror det blir en tidig kväll ikväll!!
God natt!!

Anneli.

3 kommentarer:

tantista sa...

Nej men nej, vad är det som händer... Ja det vill du nog inte prata om kanske för då hade du nog redan skrivit det. Men du, vet att jag tänker på dig... Du brukar inte uttrycka dig så här, så jag förstår att detta är något riktigt jobbigt :'( kram♥kram♥kram

PS fint citat

Maria sa...

Sänder dig kärlek, hoppas det löser sig till det bästa <3<3<3
Kram

Anneli Sjögren sa...

Tack, tack, tack till er båda!! ♥
Ja, det är riktigt jobbigt, men jag är övertygad om att det kommer att gå bra till slut!
Men nu, ett drygt dygn senare så har jag ändå landat och chocken har lagt sig!
På nåt vis har jag ju dragit till mig den här situationen och jag är övertygad om att det kommer att bli lärorikt - det är bara att hålla i hatten i stormen!!