Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 19 december 2011

Saffransbullar

Idag har jag bakat saffransbullar som jag ska ta med till lokalen. Just nu ligger de i frysen i väntan på att jag ska åka dit imorgon!
Vad händer imorgon då?? Jo först ska vi ha andra delen i handledarkursen som vi som Socialt företag går för att bättre kunna ta hand om praktikanter och folk som kommer på arbetsträning till oss (sen när vi kommit igång alltså), och så är det ju tisdag och tisdagar är det ju Andlig utvecklingscirkel!! :D
OM det blir några bullar över efter det så har vi ju möte på onsdag också - då kommer kommunalrådet och näringslivssekreteraren till oss för att förhoppningsvis diskutera hur de kan hjälpa oss att komma igång med företaget/föreningen! :D Så håll tummarna då för att vi får hjälp att komma igång!!

Imorse höll jag nästan på att glömma bort vad jag brukar göra varje måndag morgon - men bara nästan!
Jag var liiite orolig att mungbönsgroddarna som jag har ätit dagligen i över en vecka nu skulle bidra till att jag går upp i vikt (p g a kolhydratinnehållet), men tack och lov har de inte haft den effekten!! Men jag har inte gått ner nåt heller...!! Plus minus noll denna vecka alltså!

Och med den viktuppdateringen avslutar jag detta blogginlägg! :D

Anneli.

Inga kommentarer: