Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 17 juni 2011

En hektisk dag med lugnt slut!

Idag har mina älskade grabbar åkt på läger! Martin som ledare och Adrian som deltagare! Morgonen blev riktigt hektisk då jag hade missförstått vilken tid de skulle åka!! Jag fick panikpacka Adrians grejor så de skulle komma iväg i någotsånär tid! Mina svärföräldrar skjutsade upp dem som tur var, så när de hade åkt kunde jag pusta ut med lite väääldigt sen frukost!

På eftermiddagen åkte kompisen Nettan och jag hem till Katta för att fika och beundra hennes nya soffor! Katta hade dukat fram en stor skål med färska jordgubbar, vispad och ovispad grädde och kaffe. Mums!! :D

Sen satte vi oss i de nya sofforna och lekte lite med Tarotkort och snackade lite skit...!! :P
Sofforna var inte det enda som var nytt hemma hos Katta; innan vi kom hade hon varit iväg en snabbis till Västerås och köpt en Energimassagestol!!
Nettan och jag fick inviga den genom att få just energimassage sittandes i den!! Ljuvligt!! :D

Efter lite mer skitsnack var det dags att köra tillbaka till Avesta (Katta bor i Norberg). Jag körde hem Nettan, och efter att hon klivit ut ur bilen satte jag på bilstereon, vred upp volymen och njöt av Metallica's "The black album" som ligger i CD-spelaren just nu! :D
OK! Då kanske det inte var så lugnt längre, men ooooooh så bra musik!!! ♥

Lugnet återkom när jag kom hem, för i huset satt min kära make ensam (med bara 12 katter till sällskap... ;-) framför datorn, pillandes på sin hemsida! Han har lagt ut nya kort på de 5 kattungar som fyller 10 veckor idag! ♥


Anneli.

Inga kommentarer: