Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 2 juni 2011

Sista natten med gänget

Eller snarare: sista kvällen med Maria!
Maria åker hem imorgon, så ikväll var sista chansen (för denna gång) att få "tussa ihop" henne med två av mina kompisar som jag absolut ville att hon skulle träffa!
Som tur var så är även dessa två av mina kompisar vänner med varandra så vi träffades alla fyra samtidigt!
Och vilken kväll!! :D Vi skrattade jättemycket och hade intressanta samtal över varsin kopp té/kaffe!!
Det ska verkligen bli spännande att få läsa vad Maria skriver om kvällen på sin blogg!! :D
Men jag tror nog att hon är för trött ikväll för att skriva - det får nog vänta till imorgon, för vi åkte inte hemåt förrän klockan var 22.00 och det är nästan lite sent för Maria som är kvällstrött av sig!

Trött är faktiskt även jag, så jag gör processen kort och avslutar detta blogginlägg här!! :D

Anneli.

4 kommentarer:

Maria sa...

Nu kan du läsa vad jag tyckte ;) ;)
Kram

E. sa...

Hahaha!! Och du som senare kom att sitta uppe med mig till klockan två på natten!!!:-O

Härligt det låter som att ni har haft! Längtar redan till jag får besöka dig/er också;-)

Kramar i mängder!
/E.

PS. Känner mig som en "eftersläntare", som hittat till era bloggar och hakar på i gänget! Ni är snälla ni, som låter mig komma in. Det betyder mycket!

Anneli Sjögren sa...

Maria: Been there - done that!! :D Kram!!

E: Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig!!
Förresten så skrev jag inte att jag skulle gå och lägga mig... bara att jag skulle göra processen kort och avsluta blogginlägget..!! :P He he...!!

Anneli Sjögren sa...

Men kära nån...! Snacka om dåligt minne...! Jag ville ju även kommentera ditt PS E!!
"Eftersläntrare" eller inte: Välkommen i gänget!!
Det är ett av det verkligt roliga med att blogga: att man träffar på likasinnade ute i cyberspace - och ibland också irl!! :D Vi ses nog snart också Elina!! :D