Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 13 juni 2011

En kortis!

Har precis kommit hem från min Mediala cirkel, och eftersom jag behöver gå och lägga mig i något så när tid ikväll så blir det bara en kort uppdatering!

Måndag. Vägdag. Ner 8 hg!! :D Vilket betyder att jag håller "varannan vecka upp - varannan vecka ner" för 7:de veckan i rad (eller möjligtvis längre... har inte kollat)! :P Midjemåttet har varit det samma alla de veckorna...!

Imorgon bitti åker Janne och jag till Falun - det är dags för hjärtröntgen som jag skrev lite om igår.
Om ni råkar ha ett ljus ni kan tända för mig eller tid att skänka mig en lugnande, helande tanke så är schemat ungefär som följer:

Kl 9.30 ska jag infinna mig på röntgenavdelningen för att få en injektion av en isotop - ett radioaktivt ämne. Sen ska man vänta i 2 timmar innan de börjar röntga och under den tiden ska jag äta något (varför vet jag inte...) och ta det lugnt. Själva röntgningen tar 30 minuter.
Sen hoppas jag att jag får tala med läkaren direkt innan jag får åka hem igen, men om detta vet jag inget!

Imorgon skriver jag och berättar hur det gick!! Under förutsättning att jag överlevt!! Men det räknar jag iskallt med att jag gör!! :P
Be here or be square!! :D

Anneli.

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh LYCKA TILL hjärtat! Jag ska sända många tankar och mycket ljus. Själv sitter jag nog hos frisören just då. Hoppas det går bra nu, men det gör det alldeles säkert! Kramar

Vera sa...

Tänker på dig, Anneli! Skickar dig en hel drös med energi och solsken! Kram, karma och kärlek

Anneli Sjögren sa...

TACK, TACK, TACK!!! ♥♥♥
Undersökningen gick bra och var inte så läskig som jag hört att den skulle vara. Ska alldeles strax skriva ett blogginlägg om hur det var och gick!!
KRAAAAAM!!!! ♥ :D ♥