Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 12 oktober 2011

Brunch i lokalen

Efter den Andliga utvecklingscirkeln i lokalen igår kväll sov jag som jag ofta gör över där. Det är så härligt att sitta kvar i mörkret - ensam med endast levande ljus tända och tänka över kvällen och det som sagts och hänt där. Vi fokuserade på korten som jag bloggade om igår och pratade mycket om LOA = Lagen Om Attraktion. Många tycker att det är flummigt med LOA, men fler och fler börjar ändå förstå att vi faktiskt skapar våra liv genom det vi tänker och lägger vår energi på!
Jag för min del försöker lägga en del energi på att äta ägg...!! :P
Så efter en lugn morgon och en kopp té gjorde jag mig en omelett till brunch efter som klockan var närmare lunch än frukost...!!
HÄR kan ni läsa receptet som jag skrev i ett tidigare blogginlägg. Fast jag gör på bara ett ägg -två blir alldeles för mycket för mig!! I det blogginlägget hade jag ingen bild på omeletten, men det har jag ju idag - så det jämnar ju ut sig!! ;-)

Anneli.

2 kommentarer:

Lesly Valencia sa...

Ja det låter som en härlig cirkel ni har. Det var fullmåne också då får iaf jag alltid massa tankar och går igång. hehe

Ägget såg gott ut. I Chile brukar man ofta göra äggröra med tomater och lök i. Kram

Anneli Sjögren sa...

Lesly: Ja, det är verkligen en härlig cirkel vi har!! Jag längtar hela veckan till tisdagarna och cirkeln!!

Tomat och lök sätter verkligen piff på äggrätter! Den här gången hade jag (bl a) lökpulver i smeten och råa och stekta tomater till som du såg av bilden! Riktigt gott!! :D