Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 5 oktober 2011

Jippiiiii!!

Den här lille gutten ligger just nu och sover i sovrummet i lokalen där vi båda befinner oss. Adrian gillar att vara här med mig och att sova över! Förmodligen för att han får låna min dator så mycket när vi är här och att det är supernära hans skola!! :P
Jag tycker också om att vara här med honom, för här har vi bara varandra och pratar mycket mer än vi gör hemma där jag ska dela upp min gunst både på flera personer och på fler/andra sysslor än vad jag gör här! Win win, liksom!! :D

I förmiddags kom kopiatorn som jag skrev om i DETTA blogginlägg!! Nu är den installerad och klar! :D Tjohoo!!! :D
Och så här ser den ut:
Men hur i hela friden jag ska kunna lära mig alla funktionerna är en gåta...!! Som tur är finns det en manual, så det blir till att läsa i den + "Trial and error"!!

I eftermiddags hade vi möte med gänget från vårt Sociala Företag. Jag har äntligen gjort en folder om oss som jag lyckades printa ut!! :D
Så här ser den ut:
Jag har inte fått till nån bra logga än men smileyn får duga så länge!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: