Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 21 juli 2013

Iiiiiiiii.....

Nu är det nästan klart i Da house! Ja, med tapetseringen alltså...
Vardagsrummet från sovrummet sett.
Vardagsrummet från köket sett.
Hallen från ytterdörren sett.
Observera att dessa foton är tagna för flera timmar sen - nu är det bara lite "pill-jobb" kvar som görs as I write!! :D Sen är det bara resten kvar, som att få dit alla dörrfoder och elkontakter t ex...!! :P

Meanwhile in the kitchen inne i stora huset:
Hembakat bröd!!! Sååå himla gott!! :D Jag bakade det i förmiddags, med ekologisk mysli och valnötter! Direkt det var tillräckligt svalt så åt Bröderna Bus och jag upp nästan en hel limpa!! Gott som attan med smör och ost! Ja, det var det godaste jag ätit på läääänge!! Kanske inte nödvändigtvis för att brödet var så vansinnigt gott utan för att jag inte ätit nybakat bröd på drygt 4 år!! Men.. jo då... gott var det!! :D
Men i morgon blir det nog dags för "syndernas förlåtelse",
d v s en fastedag till!! :P

Anneli.

Inga kommentarer: