Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 4 juli 2013

Nu har jag hunnit tänka lite..

... och det jag tänker känns inte enbart positivt...!
Tänker på det här med att jag ska prova en ny hjärtmedicin. Alltså, det känns väldigt bra att slippa Sotalolen, och möjligheten att jag nu ska kunna gå ner i vikt känns som fjärilar i magen - om ni förstår vad jag menar! Men varför ska jag bli inlagd på lasarett i 2 dygn när jag börjar ta den nya medicinen?? DET känns inte helt bra faktiskt...! Hur farligt kan det vara på en skala?? Och exakt VAD kan i värsta fall hända?? Hmmm...! Fast om jag ska vara ärlig så är jag inte säker på att jag egentligen vill veta det...! Och man får väl hoppas och anta att Avesta lasarett har grejer för återupplivning om det skulle vilja sig illa..! ;-) (Det där sista var min galghumor som skrev!! Fniss :-)
jag har i alla fall inte märkt nån negativ effekt av att jag inte tog nån Sotalol igår kväll. Än... Den går ju ganska långsamt ur kroppen har jag förstått. Nåja, jag får vara glad så länge hjärtat slår som det ska! :D

Annars så har jag en fastedag idag, har börjat att röja uppe i Martins gamla rum, hämtat innergolvet från affären, röjt lite ute i lägenheten och nu är jag helt slut! Och imorgon är det bara att fortsätta!! Just nu känns det som ett evighetsjobb, men nån gång ska det väl bli klart!
Om nån av er känner för att hjälpa till så är det bara att höra av sig! :P ;-) :D

Anneli.

Inga kommentarer: