Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 20 juli 2013

Vilodag

Idag har jag en riktigt slö dag! *Njuter* Dessutom halvfastar jag så jag har frånsagt mig all form av matlagning, förutom för de max 500 kcal som jag får äta en fastedag. Men det blir ingen matlagning att tala om kan jag säga! Det blir keso med banan och lite nyponpulver; bara att skiva bananen och röra ihop med resten! Kan inte bli så mycket enklare!! :P Och det är förvånansvärt gott! :D
Jag hade en liten tanke på att baka - det har jag inte gjort på hur länge som helst, men halva nöjet med att baka är ju att äta av det varma brödet och det kommer jag ju inte göra idag så jag skjuter upp det, kanske till imorgon.
Annars väntar jag på att min målar-vän ska komma tillbaka för att slutföra tapetseringen i Da House. Han och hans fru är väl här om ett par timmar kan jag tro. Och nån gång i morgon kommer det vara färdigt så att jag kan börja städa upp för att sen börja flytta tillbaka alla grejer!! Tjohoo!! :D Jag kommer att börja ta med mig från lokalen sånt som jag vet att jag inte kommer att använda och som jag kan lägga in i lådor och skåp, och resten får komma med i "stora" flytten nästa helg! Jag längtar såå till allt är klart!! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: