Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 29 maj 2016

Glad Morsdag!

Tittar in lite snabbt för att önska alla mammor och far- och morföräldrar en riktigt Glad Morsdag!
Själv kommer mina svärföräldrar om en liten stund, och då ska jag bjuda på detta:
Äppelmuffins med vaniljkräm som Adrian och jag bakade igår. När de var klara gjorde jag en glutenfri blåbärspaj:
Det har tyvärr varit för kallt och blött på sistone, så i år blir de inga liljekonvaljer eller andra blommor på fikabordet. De enda blommorna vi skulle kunna plocka på vår tomt är maskrosor och det känns inte riktigt som en bra morsdagsbukett...! :P Men det får gå ändå! Huvudsaken är väl ändå att fikat blir gott och att vi får en trevlig stund tillsammans! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: