Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 19 maj 2016

Nya "morgon"-rutiner

Idag ska jag iväg in till stan för att hänga med Adalet. Men innan jag kan åka hemifrån har jag en del saker jag vill göra först. Blogga till exempel.
Men inte bara det. Numera har jag en ny "morgon"-rutin. Ja, jag skriver "morgon" därför att för mig innebär morgon ungefär klockan 11.00 eller där omkring...

Första anhalt efter att jag lyckats svinga benen över sängkanten är toa! Men när jag är klar där så går jag direkt in till Adrians rum där trumsetet står, och sen bankar jag loss i minst 20 minuter.
Det går bättre och bättre med trummorna, men jag tycker fortfarande att det är svårt och jag får jätteont i högerfoten när jag spelar mycket på baskaggen... fast det går över efter en stund som tur är.
 Det är viktigt att skydda hörseln!

När jag har tränat färdigt på trummorna blir det tvagning och påklädning innan jag går ner till köket. Men frukosten får vänta! Först tar jag den där Frekvensmedicinen jag berättade om den 10 maj, och som jag skrivit mer om på min Gröna Blogg, och efter det ska man inte äta eller dricka nåt på minst 15 minuter så under tiden kokar jag Chagaté och sköljer mina groddar. SEN kanske äter jag frukost... om jag inte "råkat" sätta på datorn innan dess... Ja... men runt klockan 13.00 -14.00 äter jag iallafall frukost... eller ibland runt kl 15.00... Jag är ingen frukostmänniska, om vi säger så!

Men nu ska jag iallafall käka lite frulle, så jag kan komma iväg till Adalet nån gång!

Ha en bra dag alla bloggläsare!

Anneli.

Inga kommentarer: